Siirry sisältöön

Asiakaspalvelun ulkoistukseen keskittyvä Reakt on kasvussa

Julkaistu 16.04.2025 Lukuaika: 3 min
Markus Suonpää Toimitusjohtaja

Reakt on suomalainen asiakaspalveluyritys, joka toimii Espanjan aurinkorannikolla. Työllistämme pian 130 asiakaspalvelun ammattilaista ja palvelemme asiakkaitamme monikanavaisesti. Tässä artikkelissa käymme läpi, miten asiakkaamme ovat hyötyneet asiakaspalvelun ulkoistamisesta.

Monet suomalaisyritykset etsivät tällä hetkellä keinoja sopeutua nopeasti muuttuvaan taloustilanteeseen. Samaan aikaan asiakaspalvelulta odotetaan enemmän: monikanavaisuutta, automatisointia, nopeutta, laatua ja saatavuutta ympäri vuorokauden. Tällaisessa tilanteessa ulkoistaminen tarjoaa ratkaisun erityisesti silloin, kun tavoitteena on:

  • Kustannusten hallinta ilman laadusta tinkimistä
  • Asiakaspalvelun kehittäminen ilman raskasta sisäistä resursointia

Kyllä – nämä molemmat on mahdollista saavuttaa samanaikaisesti. 👇

Olemme rakentaneet asiakkaidemme kanssa saumattoman toimintamallin, jossa ulkoistettu asiakaspalvelu toimii aivan kuten oma tiimi. Meidän palvelumallissa korostuvat:

  • 100 % läpinäkyvyys
  • Yhteiset päivittäiset ja viikoittaiset palaverit
  • Yhteiset tavoitteet
  • Tehokkuuteen perustuva hinnoittelu
  • Jatkuva kehittäminen teknologian ja tekoälyn avulla

Laadusta emme tingi.

Suurin osa asiakkaistamme on ollut aiemmin jonkun muun ulkoistetun asiakaspalvelun asiakkaana – ja ilokseni voin todeta: vaihtamalla parani.

  • Kustannukset ovat alentuneet 10–30 %
  • Laatu- ja tehokkuusmittarit osoittavat ylöspäin

Sama kehitys on tapahtunut myös niillä asiakkailla, jotka ennen hoitivat asiakaspalvelun itse. Heidän kustannuksensa ovat laskeneet keskimäärin 20–25 %.

Miten teemme tämän?

Reaktin vahvuus nojaa ennen kaikkea osaavaan henkilöstöön. Meillä työskentelee kokeneita asiakaspalvelun ammattilaisia, joilla on taustaa niin suomalaisista kuin kansainvälisistä palveluorganisaatioista. Laadukas asiakaspalvelu vaatii tekijöitä, jotka osaavat kohdata asiakkaan – ja juuri sitä meillä on tarjota.

Mikäli asiakaspalvelun ulkoistaminen herättää fiiliksiä:

Ota yhteyttä

Laita sähköpostia tai soita – vastaan mielelläni kysymyksiin ja yllätän lisäksi muutamalla hauskalla faktalla.

📧 Lähetä viesti

📞 040 773 4761

Lähdetään tutustumaan Reaktin tekemiseen – vaikka paikan päällä.


Markus Suonpää

Markus Suonpää
Yrittäjä / toimitusjohtaja
Reakt Direct S.L.

Aurinkoista työpäivää!

i
Lisätietoa

Tiesitkö tämän Reaktista?

Reakt on suomalaisen henkilöstöpalvelukonsernin Wippii Workin 100-prosenttisesti omistama tytäryhtiö. Konserni on edelleen, 16 vuoden jälkeen, täysin yrittäjävetoinen – mikä näkyy ketteryydessä, pitkäjänteisyydessä ja asiakaslähtöisyydessä.

Tutustu muihin artikkeleihin

Työntekijätarinat
Julkaistu 07.05.2025 Lukuaika: 4 min

Vuosien etätyön jälkeen Marianna halusi jälleen osaksi tiimiä – ja löysi paikkansa Reaktilta

Lue lisää
Yleinen
Julkaistu 26.02.2025 Lukuaika: 4 min

Suomalaiset työntekijät ja yrittäjät Espanjan aurinkorannikolla

Lue lisää
Yleinen
Julkaistu 02.09.2024 Lukuaika: > 5 min

Asiakaspalvelun ulkoistaminen Espanjaan: enemmän kuin kustannussäästö

Lue lisää