Asiakaspalvelijoita, Kymenlaakson Taksi Oy - Reakt

Asiakaspalvelijoita, Kymenlaakson Taksi Oy

Sytytkö asiakaspalvelusta ja haluaisitko työskennellä Kymenlaakson Taksin palveluksessa? Haemme Reaktille asiakaspalvelijoita, joiden tehtävänä on toimia Kymenlaakson taksin palveluksessa ja palvella heidän asiakkaita Espanjasta käsin. Haemme kesäkuussa aloittaviin ryhmiin useita kokopäiväisiä asiakaspalvelijoita.

Millaista työtä tarjoamme?

Työmme on puhelimen ja sähköpostin välityksellä tapahtuvaa asiakaspalvelua avokonttorissa. Asiakaspalvelutehtävämme sisältävät mm. asiakkailta puhelimen ja sähköpostin kautta tulevien taksitilausten vastaanottamista ja eteenpäin välittämistä. Teemme työtä aamu-, ilta- ja yövuoroissa 24/7/365 ja voit itse vaikuttaa työaikoihisi. Tällä kertaa etsimme työntekijöitä kesän aikana aloittaviin koulutusryhmiimme. Tavoitteenamme on tehdä työmme tehokkaasti, mutta samalla tarjota erinomaisia asiakaspalvelukokemuksia asiakkaillemme ja motivoiva työympäristö työntekijöillemme. 

Työn onnistunut hoitaminen edellyttää 

  • Aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä
  • Asiakaslähtöistä ja positiivista asennetta erinomaisten vuorovaikutustaitojen lisäksi
  • Täsmällisyyttä, huolellisuutta ja joustavuutta
  • Uusien asioiden nopeaa omaksumiskykyä ja näppäryyttä järjestelmien käytössä
  • Sopeutumiskykyä avokonttorissa työskentelyyn välillä kiireen keskellä sekä rutiininomaisten tehtävien parissa
  • Suomen ja englannin kielen sujuvaa taitoa, ruotsin kielen taidot katsotaan eduksi
  • Osallistumista kokopäiväiseen koulutukseen työsuhteen alussa

Tehtävään valitulle tarjoamme 

  • Kattavan koulutuksen ja perehdytyksen tehtävään henkilökohtaisten tarpeiden pohjalta
  • Kannustavan ja osaavan tiimin tuen
  • Mahtavan työporukan
  • Vasta remontoidut työtilat ja asianmukaiset työvälineet, kuten sähkökäyttöisiä työpöytiä 

Tietoa meistä

Asiakaspalvelukeskuksemme Fuengirolassa työllistää suomalaisia työntekijöitä erilaisiin asiakaspalvelutehtäviin ympärivuorokautisesti 24/7/365. Uusi ja täysin remontoitu valoisa toimistomme sijaitsee Los Bolichesissa, loistavien kulkuyhteyksien päässä eli töihin on helppo tulla kauempaakin. Palvelemme asiakkaitamme mm. postipalveluiden asiakaspalvelussa, taksikyytien välityksessä sekä verkkokauppojen asiakaspalveluun liittyvissä asioissa. 

Meille tärkeää ei ole ikä, koulutustausta tai elämäntilanne, vaan elämäniloinen asenne. Haluamme, että jokainen työntekijä viihtyy meillä ja tunteen olonsa arvostetuksi omana itsenään sekä ymmärtää samalla oman työpanoksensa merkityksen. Töihin tullaan tekemään töitä, mutta sitä voi tehdä myös hymy huulilla ja motivoivassa ilmapiirissä sekä iloita yhdessä onnistumisista. 

Hakuohjeet ja lisätiedot  

Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaspalvelupäällikkö Tiina Lautkankare, puh. +34 618 538 693

Lue meistä lisää: https://www.reakt.fi

Jätäthän hakemuksesi ja CV:si viimeistään 28.6.2022 mennessä osoitteessa www.reakt.fi. Liitä hakemukseesi myös mahdollinen aloitusajankohtasi, työvuorotoiveesi sekä suosittelijasi tiedot. Käsittelemme hakemuksia ja aloitamme haastattelut jo hakuajan kuluessa.

Työtehtävän luonne: Kokopäivätyö
Sijainti: Espanja (Fuengirola)

Hae tätä työpaikkaa

Allowed Type(s): .pdf, .doc, .docx, .rtf

Tilaa uutiskirje

Haluatko lisätietoa ajankohtaisista asioistamme? Liity uutiskirjeemme tilaajaksi.

Ajankohtaista