Siirry sisältöön

Asiakaspalvelun näkymätön työ – miksi kulisseissa tapahtuva toiminta ratkaisee asiakaskokemuksen?

Asiakaspalvelukokemus ei synny pelkästään siinä hetkessä, kun asiakas ottaa yhteyttä. Todellisuudessa se ratkaistaan paljon aiemmin – kulisseissa, prosesseissa, työjärjestelyissä ja siinä, miten asiat on organisoitu. Ystävällinen asiakaspalvelija voi tehdä parhaansa, mutta jos taustajärjestelmät takkuaa tai tieto ei kulje, asiakas ei saa vastausta, ja kokemus jää vajaaksi. Tämä on se näkymätön työ, joka usein unohtuu keskusteluista … Continued

Vuosien etätyön jälkeen Marianna halusi jälleen osaksi tiimiä – ja löysi paikkansa Reaktilta

Marianna – Rekrytointiasiantuntija   Elämä auringon alla Alun perin Porista kotoisin oleva Marianna, 37, muutti Espanjan Fuengirolaan vuonna 2018 etsiessään elämäänsä pysyvämpää valoa ja lämpöä – sekä arkea, joka tuntuisi enemmän omalta. – Ennen muuttoa matkustin säännöllisesti – vähintään puolen vuoden välein – ja valitsin kohteiksi yleensä lämpimiä maita, joissa sain tankata auringonvaloa. Jossain vaiheessa … Continued

Asiakaspalvelun ulkoistukseen keskittyvä Reakt on kasvussa

Monet suomalaisyritykset etsivät tällä hetkellä keinoja sopeutua nopeasti muuttuvaan taloustilanteeseen. Samaan aikaan asiakaspalvelulta odotetaan enemmän: monikanavaisuutta, automatisointia, nopeutta, laatua ja saatavuutta ympäri vuorokauden. Tällaisessa tilanteessa ulkoistaminen tarjoaa ratkaisun erityisesti silloin, kun tavoitteena on: Kustannusten hallinta ilman laadusta tinkimistä Asiakaspalvelun kehittäminen ilman raskasta sisäistä resursointia Kyllä – nämä molemmat on mahdollista saavuttaa samanaikaisesti. 👇 Olemme rakentaneet … Continued

Suomalaiset työntekijät ja yrittäjät Espanjan aurinkorannikolla

Costa del Sol, eli Aurinkorannikko, on yksi suomalaisten suosituimmista kohteista niin asumiseen kuin työntekoonkin. Alue tarjoaa monipuolisia työmahdollisuuksia asiakaspalvelusta yrittäjyyteen, ja suomalaisyhteisö on vahva sekä aktiivinen. Costa del Sol, eli Aurinkorannikko, on pitkään ollut suosittu kohde suomalaisille niin lomailun kuin pysyvän asumisenkin osalta. Alueen vetovoimatekijöitä ovat muun muassa miellyttävä ilmasto, edullisemmat elinkustannukset sekä laaja suomalaisyhteisö, … Continued

Asiakaspalvelun ulkoistaminen Espanjaan: enemmän kuin kustannussäästö

Asiakaspalvelun ulkoistaminen ei ole enää pelkkä säästötoimenpide – se on strateginen valinta, joka voi parantaa asiakaskokemusta, lisätä joustavuutta ja tuoda yritykselle kilpailuetua. Espanja on noussut suomalaisten yritysten suosikkikohteeksi ulkoistamisessa, eikä syyttä. Moderni asiakaspalvelu on yhdistelmä teknologiaa ja inhimillisyyttä Nykypäivän asiakaspalvelu ei ole enää pelkkää puhelimeen vastaamista – se on kokonaisvaltaista asiakaskokemuksen johtamista. Asiakkaat odottavat monikanavaista … Continued

Venla kertoo millaista työ on Reaktilla

Venla – Asiakaspalvelija, PostNord Oy   Pyhäjoella syntynyt Venla aloitti PostNordin tiimiissä tammikuussa 2023. Tämä ei kuitenkaan ole hänen ensimmäinen kertansa Aurinkorannikolla, sillä 8 vuotta sitten hän suoritti lukion abivuoden Aurinkorannikon suomalaisessa koulussa. Lukion jälkeen hän työskenteli asiakaspalvelijana jonka takia Venla päätyikin hakemaan töitä Reaktilta. – Huomasin netissä avoimen paikan ja jätin hakemuksen. Heti seuraavana … Continued

Työpäivä Fuengirolassa: Heidi-Marian kokemuksia Reaktilta

Heidi-Maria, 36 – Asiakaspalvelija, Taksi Helsinki Soittaessani Heidi-Marialle tuli hänen äänestään heti lämmin tunne ja se positiivisuus mikä välittyi puhelimessa, oli käsin kosketeltavaa. Tässä kohtaa pitää vielä mainita, että soittoni sattui aikaan, jolloin hänen työvuoronsa oli loppumassa, eli lähes koko työpäivä oli jo puhelimessa vietetty asiakkaita palvellen. Heidi-Maria on työskennellyt Reaktilla Taksi Helsingin tiimissä lokakuusta … Continued

PostNord aloittaa yhteistyön Reaktin kanssa Espanjassa!

PostNord Oy haluaa tarjota asiakkailleen Suomen parhaan asiakaspalvelukokemuksen logistiikan alalla. Reakt Direct S.L. on PostNord Oy:n pitkäaikaisen yhteistyökumppanin Wippii Work Oy:n tytäryhtiö. Reakt on Espanjan Fuengirolassa sijaitseva asiakaspalvelukeskus, jossa työskentelee suuri joukko suomalaisia asiakaspalvelun ammattilaisia. Yhteistyön myötä PostNordin kanssa, avoimia työpaikkoja on avautunut paljon lisää. Työpaikkoihin voit tutustua ja hakea tästä linkistä: Hae nyt! Rekrytointeja … Continued

Lähitaksi ja Reakt vahvistavat yhteistyötä Espanjassa!

  Lähitaksi on taksiyrittäjien vuonna 1965 perustama taksien tilausvälitysyhtiö ja laatusertifioitu taksikeskus, jolla autoja on noin 1 400 ja kuljettajia lähes 4 000. Lähitaksi tarjoaa korkealuokkaista taksipalvelua kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Espanjassa palveluntuottajana toimii Reakt Direct S.L. Reakt on vuonna 2019 perustettu asiakaspalvelukeskus, jossa työskentelee kymmeniä asiakaspalvelun ammattilaisia. Rekrytoinneissa avustaa suomalainen yksityisomisteinen Wippii Work … Continued