Siirry sisältöön

Palveluratkaisut, jotka
pitävät asiakkaasi tyytyväisenä

Moderni asiakaspalvelukeskuksemme toimii proaktiivisuus, saatavuus ja teknologia edellä, juuri siellä missä asiakkaasi ovat.

Palvelemme kellon ympäri

Palvelemme asiakkaita vuoden jokaisena päivänä vuorokauden ympäri. Tarjoamme erinomaista palvelua palvelukonseptisi mukaisesti kaikille asiakkaillesi, sijainnista riippumatta.

Pyydä tarjous

Asiakkaan kokeman arvon kehittäminen

Palvelukokemuksen optimointi vaikuttaa asiakaskokemukseen. Erinomaiset tiedonhallintaratkaisumme asiakaspalvelun tuottamisen tukena takaavat, että palvelukokemus on positiviinen.

Olemme erikoistuneet kustannustehokkaisiin asiakaspalvelun ja teknisen tuen vastauskeskus -palveluihin.

Kenelle palvelumme soveltuu?

Palvelumme soveltuu yrityksille, jotka etsivät tehokasta operaattoria asiakaspalvelutyön hoitamiseksi. Toteutamme asiakaspalvelun ulkoistusratkaisut kanava- tai projektikohtaisena, tai ylivuotopalveluna. Tuotamme monikanavaista asiakaspalvelua toiveidesi mukaisesti parantaaksemme asiakastyytyväisyyttä, tehostaaksemme toimintaa sekä kasvattaaksemme yrityksesi arvoa.

Mitä palvelumme sisältää?

Palvelumme kattaa asiakaspalvelukeskuksen fyysiset tilat, modernit työvälineet sekä asiantuntevan ja sitoutuneen henkilöstön. Tuotamme palvelun valmiissa ympäristössä, joka mahdollistaa tehokkaan ja laadukkaan asiakaskohtaamisen eri kanavissa – puhelimessa, sähköpostissa, chatissa ja somessa.

Mikäli teillä on jo käytössä puhelinvaihde tai muita asiakaspalvelun järjestelmiä, integroimme ne osaksi kokonaisuutta veloituksetta. Palvelukokonaisuuteen voidaan sisällyttää myös tekoälyä, chatbotteja ja automaatiota hyödyntäviä ratkaisuja, jotka nopeuttavat asiakaspolkua ja vapauttavat aikaa vaativampiin tehtäviin.

Suunnittelemme yrityksesi tarpeiden mukaan skaalautuvan kokonaisuuden.

Miten palvelu toteutetaan käytännössä?

Palvelun käyttöönotto voidaan toteuttaa jo muutamassa viikossa. Asiakaspalvelutyön suorittamiseksi tehtäviin rekrytointeihin kannattaa varata aikaa enemmän riippuen henkilömääristä.

Järjestelmäosaamisen ja integraatioiden avulla varmistamme, että asiakkaanamme palvelutuotantosi ei eroa meillä oman keskuksesi toiminnasta – lukuunottamatta sitä, että asiakaspalvelutyö tehdään meidän keskuksessa.

Sopimusvaiheesta palvelutuotannon aloittamiseen kannattaa varata aikaa n. 1-2 kuukautta.

Miten voimme
palvella sinua?

Haluaisitko löytää uusia tapoja palvella asiakkaitasi? Ota yhteyttä, niin jutellaan!

Ota yhteyttä

Ajankohtaista

Uutiset
Julkaistu 16.04.2025 Lukuaika: 3 min

Asiakaspalvelun ulkoistukseen keskittyvä Reakt on kasvussa

Lue lisää
Uutiset
Julkaistu 01.02.2023 Lukuaika: 1 min

Taksi Helsinki aloittaa yhteistyön Reaktin kanssa Espanjassa!

Lue lisää
Uutiset
Julkaistu 01.02.2023 Lukuaika: 1 min

PostNord aloittaa yhteistyön Reaktin kanssa Espanjassa!

Lue lisää