Yrityksille

Reakt Direct S.L. on Fuengirolaan vuonna 2019 perustettu, suomalaisia työntekijöitä ympärivuorokautisesti työllistävä asiakaspalvelukeskus. Yrityksemme syntyi ajatuksesta, että haluamme tarjota täältä Espanjasta kannattavamman ja riskittömämmän vaihtoehdon sellaisille yrityksille, joiden asiakaspalvelua toteutetaan joko kokonaan tai osittain puhelimitse. Tavoitteenamme on tarjota erinomaista asiakaspalvelua asiakkaillemme sekä motivoiva työympäristö työntekijöillemme.

Reaktin asiakaspalvelukeskus Fuengirolassa työllistää jo kymmeniä suomalaisia erilaisissa asiakaspalvelutehtävissä ympärivuorokautisesti 24/7/365. Uusi ja täysin remontoitu valoisa toimistomme sijaitsee Los Bolichesissa, loistavien kulkuyhteyksien päässä eli töihin on helppo tulla kauempaakin.

Asiakaspalvelun ulkoistaminen

Asiakaspalvelun ulkoistaminen lähtee aina asiakkaan tarpeesta. Se on oikea ratkaisu, mikäli haluaa parantaa laatua tai tehostaa yrityksen toimintaa. Liiketoiminnan siirtäminen Espanjaan on kannattavaa. Liiketoiminnan siirtäminen Espanjaan voi laskea liiketoiminnan kustannuksia, sillä työnantajan kustannukset ovat selvästi pienemmät kuin Suomessa. Käytännössä alhaisemmat kustannukset johtuvat siitä, että yleinen hintataso on alempi ja tämän takia myös kustannukset ovat alhaisemmat Suomeen verrattuna.

Kenelle palvelumme soveltuu?

Palvelumme soveltuu erityisen hyvin asiakaspalvelukeskuksille, jotka työllistävät useampia asiakaspalvelijoita. Emme kuitenkaan rajaa palveluidemme käyttöä yrityksen koon mukaan eli meidän palveluitamme voi käyttää, vaikka yrityksen asiakaspalvelu hoidetaan pienellä henkilömäärällä. Mikäli liiketoiminnat osa-alueet, kuten asiakaspalvelu, ovat siirrettävissä ulkomaille, niin Espanja voi olla erinomainen vaihtoehto. Käytännössä siirtäminen on mahdollista silloin kun asiakaspalvelu ei vaadi fyysistä läsnäoloa.

Mikäli ulkoistaminen koetaan ajankohtaiseksi, voidaan koko asiakaspalvelu tai osa siitä ulkoistaa Reakt Direct S.L.:n tiloissa tarjottavaan asiakaspalveluun. Voimme tarjota ulkoistusratkaisuna joko koko asiakaspalvelun ulkoistamista, kanavakohtaista ratkaisua, projektikohtaista ratkaisua tai ylivuotopalvelua.

Ulkoistamisen haasteet ja hyödyt

Monikanavaisessa asiakaspalvelussa perushaasteeksi muodostuu usein resurssien kohdentaminen alati muuttuviin asiakastarpeisiin. Samalla tämä haaste pitäisi ratkaista kustannustehokkaasti, joustavasti ja laadukkaasti. Onnistunut ulkoistaminen edellyttää erityisesti optimoitua resurssointia, yksikkökustannusten järkevää hallintaa, itse työn tekemisen, mutta myös yhteistyön saumatonta organisointia, erinomaista esimiestyötä ja osaavaa henkilöstöhallintoa. Avoimen toimintamme ansiosta asiakas pysyy aina kartalla siitä mitä tapahtuu ja myös mistä asiakas maksaa. Näin asiakas saa ulkoistamisesta kaiken hyödyn irti.

Tarjoamme aina asiakkaamme käyttöön erityisosaamista omaavan asiantuntijan. Tänä päivänä kilpailukykyä luodaan myös asiakaspalvelun laadulla. Tuotamme monikanavaista asiakaspalvelua toiveidesi mukaisesti parantaaksemme asiakaspalvelun laatua, tehostaaksemme toimintaa sekä kasvattaaksemme yrityksen arvoa. Tavoitteenamme on kasvattaa yritysten kilpailukykyä erinomaisilla asiakaspalvelukokemuksilla, joilla kasvatetaan asiakastyytyväisyyden ja asiakassitoutuneisuuden määrää.

Tämän päivän asiakaspalvelun on pystyttävä palvelemaan asiakkaitaan ympärivuorokautisesti ja useilla eri kielillä. Erinomaisten asiakaspalvelukokemusten tarjoaminen edellyttää erityisesti henkilöstön osaamisen varmistamista. Jotta pystytään vastaamaan tulevaisuuden alati muuttuviin tarpeisiin ja säilyttämään toiminta kannattavana, tarvitaan myös todellisia itsensä päivittäin ylittäviä osaajia rakentamaan ylivertaista asiakaskokemusta teknisen tuen palveluihin. Teknisessä tuessa asiakkaat odottavat nopeaa ja laadukasta reagointia havaittuihin ongelmiin, mikä vaatii tekninen tuen toiminnan perusedellytysten ylläpitämistä niin käytettävien sovellusten kuin työasemienkin osalta.

Millaisella aikataululla ulkoistaminen voidaan tehdä?

Kaivataanko yrityksessä lisäapua tulevaan muutokseen, vauhditusta kasvuun tai nopeaa reagointia? Voimme tarjota apua nopeastikin, sillä meiltä löytyy kokemusta ja osaamista monenlaisista tilanteista. Liiketoiminnan luonteesta riippuen siirto voidaan avullamme toteuttaa jo muutamassa viikossa.

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää!